szombat, március 24

FLABéLOS - kipróbáltam!


Kb. két hete az osztályomba valaki behozott egy csomó szórólapot, egy ingyenes tesztnapot hirdettek ahol a FLABéLOS virációs testedző gépet lehet kipróbálni. Teljesen elfeledkeztem róla, tegnap viszont az egyik osztálytársam kiírta facebookra, hogy ő volt, kipróbálta, nagyon durván jó és aki teheti, az még szombaton részt vehet ezen az ingyenes tesztnapon. Mivel engem amúgy is érdekelt a dolog csak megfeledkeztem róla, szinte biztos voltam, hogy a délelőtt folyamán elmegyek a szalonba és kipróbálom. Egy barátnőmmel mentem, akivel mostanában amúgy is együtt járunk biciklizni, volt egy kis izomlázunk is, úgyhogy féltünk ettől az egésztől. Bementünk a szalonba, át se kellett öltözni, le se kellett vetkőzni, egyből a gépre állítottak, kezdtük is.

Így néz ki maga a gép:


Ráálltam a step részre, elindították a gépet és először csak annyit éreztem, hogy jobbra-balra billeg. Aztán beállították a normál fokozatot nekem, ott azért már mást is érezni. Konkrétan az egész tested rezeg-mozog. Minden izomcsoportot megmozgat, persze az adott területre gyakorolt intenzitás attól függ, hogy milyen pozícióban állsz a gépen. Én kipróbáltam egyenesen állva, rogyasztott térddel, lábujjhegyen, hátradőlve, kitárt karokkal - mindegyik pozícióban mást éreztem. Az érezni szó alatt nem azt értem, hogy "ja, érzem, hogy most itt egy kicsit dolgozik..." Nem. Az érezni szó alatt azt értem, hogy olyan izmokat fedezel fel magadon, amiket előtte nem, vagy ha komolyan foglalkoztál testedzéssel, csak akkor - izzasztó edzés közben/után. A fokozatot nekem fokozatosan emelték, 30 fokozat van, a csajszi azt mondta, hogy úgy látta, a 20-as nekem simán belefér. A legjobb az, hogy nem kell semmit csinálnod, csak ott állsz, a gép teszi a dolgát. 10 perc az ajánlott, heti 2-3 alkalommal rendszeresen nagyon drasztikus változás érhető el vele. Fogyni vágyóknak is, alakformálóknak is, kondíciójukat megőrizni vágyóknak is ajánlott és hasznos. Emellett nagyon egészséges!
Az osztálytársam aki tegnap próbálta ki, azt mondta, hogy nagyon durva és ki van tőle. A szalonban a csajok pedig azt mondták, hogy ettől biztos, hogy nem lesz izomlázam. Izomlázat még nem érzek, sőt! Jót tett a comb-fenéktáji izomlázunknak is :) 
Eleinte a combomnál volt a legdurvábban érezhető a hatás - viszketett, bizsergett, annyira jó érzés volt! 
(Kb. két hete használom az AVON narancsbőr elleni csillagvirágos krémjét, volt hogy úgy mentem futni, hogy előtte bekentem a combomat és miközben futottam, éreztem hogy bizsereg-csíp a combom, na kb. ehhez tudnám hasonlítani - a különbség csak annyi, hogy ehhez nem kellett sem krém, sem egy óra futás)


Bicskén nagyon sokan eljöttek kipróbálni, a gép marad. 1-2 hét múlva hivatalosan is használható lesz a Budapest Bank melletti szépségszalonban. Az árakról is érdeklődtem, de nem jegyeztem meg mindent. Egy alkalom talán 700 forint lesz, egy 5 alkalmas bérlet 3000 forint (1 alkalom így 600 forint) egy 10 alkalmas bérlet pedig 5000 forint (1 alkalom így 500 forint). Valamint lesz egy ajánlókártya, amit odaadhatsz barátnak - barátnőnek, ráírja a nevedet, hogy tőled kapta, te ajánlottad neki a helyet, ő felmutatja és így te legközelebb 350 forintot fizetsz egy alkalomért (FÉLÁR!) ami valljuk be, elég jó! :) A környéken ez az egy ilyen gép van, ha valakinek van 10 perce, hogy azt érezze, amit máskor min. 40-60 perc aktív futás, vagy aerobic után az próbálja ki! :)

Mi is tehát a FLABéLOS?
(
http://www.mediwel.hu/OTO_flabelos.php)

A FLABéLOS egy mozgásterápiás, alakformáló készülék.

10 perc alatt a Flabelos-szal körülbelül 45-50 percnyi klasszikus, edzőtermi munkát végezhetünk el, különösebb megerőltetés nélkül!

Hogyan lehetséges ez? 
TTV-re, a teljes test vibráció-ra alapozva egy ausztrál professzor fejlesztette ki az OTO FLABéLOS-t. A Flabelos billegő-mozgó padján állva sorozatos egyensúlyvesztés következik be, mely beindítja a központi idegrendszert, az agy pedig utasítást ad az egyensúly fenntartásában részt vevő összes izomnak a korrigálásra, azaz az izomzat automatikusan "ellen tart". A helyzetmegtartó reflexeink működésbe lépnek, mely jelentős izommunkát eredményez, az ízületeinket és a szívet ugyanakkor nem terheli meg. Mindez az izommunka az akaratunktól függetlenül következik be, és olyan gyorsan történik, hogy egyetlen másodperc alatt akár 10-60 izom-összehúzódást is elérhetünk, melyet tudatosan, edzőtermi körülmények között lehetetlen lenne megvalósítani.

Stimulálva az egész testet, az összes izmot és eret, a vertikális vibráció:
  • Biztosítja a testnek a kellemes, de eredményes kardiovaszkuláris edzést
  • Növeli a pulzust és az anyagcserét, ezáltal javítja és gyorsítja az emésztést, gyorsabban égnek el a kalóriák az edzéseken kívül is!
  • Növeli az izmok munkabírását, az izmok erejét és tónusát
  • Megállítja a csonttömeg-vesztést, melyet főként a mozgás hiánya okoz
  • Javítja a vérkeringést és az izmok közötti koordinációt, ruganyosságot biztosít, javítja az egyensúlyérzéket, ami az idősebbeknek igen fontos!
  • Több oldalról és hatékonyan támadja meg a cellulitist, segíti a használóját a szép testtónus elérésében
  • Csökkenti a heveny és idült derékfájást
  • Cukorbetegek számára kifejezetten ajánlott, mert javítja a végtagok vérkeringését, rendszeres használatával csökkenthető a vércukorszint
  • Növeli a vér oxigén szintjét, ezáltal javítja a közérzetet, segít a koncentrációban. Növeli az állóképességet, erősíti az immunrendszert és elősegíti a sejtregenerációt, növeli az elasztin termelést, ezzel kisimítja a finom vonalakat, ragyogóvá és egészségessé teszi a bőrt
  • Segíti a sérülések, betegségek következtében károsodott izmok, ízületek újjáépítését, ezáltal a rehabilitáció egyik leghatékonyabb segédeszköze

A termék hasznosnak bizonyul még a következőkben:
  • Az izmokat tonizálja és növeli az ún. propriocepciót (azonnali izomreakció)
  • Javítja az izmok terhelhetőségét és rugalmasságát
  • Célzottan mozgat nagyobb izomcsoportokat (comb, vádli, hasizmok, stb.)
  • Növeli az állóképességet és a vérkeringést
  • Fejleszti a mozgáskoordinációt és az egyensúlyozó képességet, így az időskorúak elesése és az ebből adódó csonttörés kockázata is csökken
  • Növeli a tesztoszteron és a növekedési hormon szintet
  • Csökkenti a kortizol szintet
Ellenjavallatok: (mely esetben a Flabelos használatát nem javasoljuk!)
  • daganatos megbetegedés esetén,
  • heveny sérülés esetén,
  • heveny trombózis esetén,
  • friss törés után,
  • heveny gyulladás, fertőzés esetén
  • közvetlenül a műtéteket követően,
  • vesekő, epekő, hólyagkő esetén
  • fém implantátumok, protézisek esetén
  • terhesség alatt
Használja az OTO FLABeLOS-t akár minden nap!
Az eredmény jobb testtartás, vérkeringés, izomerő és ruganyosság lesz!
Csupán 10 perc edzés naponta elegendő a teljes test átmozgatására!


2 megjegyzés:

  1. ez klassz! hallottam már róla de nem gondoltam, hogy ilyen jó lehet! ki kell próbálnom!
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett, amit írtál róla, rá is gugliztam, és találtam ezt:

    http://www.napitipp.hu/tippek/edzd-a-jovo-modszerevel-a-tested-fogyj-feszesedj-csinosodj-vadonatuj-flabelos-studioban-kupon?avor=true&ad_type=text&category=&ad_size=&dem=bp&chan=kereses&utm_term=flab%C3%A9los

    Mondjuk ez főleg Pesti láynokat érdekelheti, én vettem egy bérletet, mert még ha nem is válik be, 2000-t inkább kidobok az ablakon, mint ötöt :D
    Szerintem én is írni fogok róla a blogomon majd, köszi a bejegyzést :)

    VálaszTörlés